Post by nmakinfertidi on Mar 17, 2022 1:26:46 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hiragana - Learn Japanese ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hiragana - Learn Japanese IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ avaa tasot ▞▞▞
▞▞▞ Hiragana - Learn Japanese 2022 version ▞▞▞
Yksinkertainen ja hauska tapa oppia lukemaan ja kirjoittamaan hiriganaa. Tämä on täydellinen kumppani Rosetta Stonelle ja vastaaville ohjelmistoille. Päädyin oppimaan Hiriganaa tällä sovelluksella, se on upeaa. Haluaisin kuitenkin ehdottaa joitain ominaisuuksia. 1. Lisää näytön yläreunaan vaihtoehto romaji-toiminnon sammuttamiseksi. 2. Lisää tila, jossa kaikki hahmot ovat tilassa, mikä lisää haastetta merkistöihin tutustuneille. Ehkä joka kerta satunnaisesti luotu joukko? 3. Mahdollisuus aloittaa peli uudelleen sen sijaan, että aloitat joka kerta siitä, mihin jäit aiemmin. Vakavasti, vaikka hieno sovellus rakastan sitä.
Hiragana - Learn Japanese ትምህርት enk
Hämmästyttävä
Huomenna on japanin tenttini, enkä todellakaan tunne kaikkia hiraganoita, mutta 2 tunnin kuluttua tiedän ne kaikki. Kiitos dev!
Yksinkertaista helppoa ja nyt olen oppinut kaiken hiraganan kuin viikossa meidän kaksi
Varsinki jos osaa jo vähän ennestään. Ite opin hiraganat suurimmaksi osaks tällä (ja sit sit toisel sovelluksel katakanat) ! :> ei vie ees hirveesti tilaa~ ^-^
Erittäin hyödyllinen sovellus
Hiragana - Learn Japanese Образование coz
PIDÄN SIITÄ
Kiitos Tämä sovellus auttoi minua opiskelemaan hiraganan aakkosia
Se on ok, mutta jos haluat jäljittää, et voi tehdä sitä eri järjestyksessä (mikä on perseestä).
Paras ja käytännöllisempi hiraganan oppimiseen. Kokeilin kaikkia muita!
Valitsemme ne, joita haluamme testata, ja ehkä voimme valita kirjasimen kirjoitukselle.
Tämän ansiosta opin japania. Mutta ongelmani tällä hetkellä on, kun he sekoittavat kirjaimia. Joka tapauksessa pidän tästä sovelluksesta. 5 tähteä tälle sovellukselle.
Kaikki mitä tämä sovellus on hienoa, kirjoittamisen oppimisesta tai kirjainten tunnistamisesta. Melko tarkkaa – mutta hyvällä tavalla. Tiettyjen vokaalien toistaminen auttaa tunnistamaan ne nopeasti. Ei voi syyttää!Hämmästyttävä!!
Chihayafuru sai minut oppimaan karutaa ja koska karuta on kirjoitettu hiragana-kielellä, olen täysin tyytyväinen sovellukseen. Kiitos paljon
づ ei ole "du" Romajissa. Se on "zu". "du" ei ole ääni.
Yksinkertaista, helppoa ja suoraan eteenpäin. Yhdistä se kanojen fyysiseen kirjoittamiseen, ja sinun pitäisi saada se alas noin 2–3 kuukaudessa. Hyvin tavallinen aikataulu. Äänet ovat hieman robotteja, mutta muista, ettet siksi ole täällä.
Hiragana - Learn Japanese חינוך jsuq
Todella loistava sovellus hiraganan harjoitteluun... Rakastan sitä. Kirjoitusosasta olisi apua, jos hahmoja toistettaisiin muutaman kerran tarkkuuden ja ymmärryksen saavuttamiseksi... Tutkimusten mukaan uuden hahmon oppiminen vaatii 7 kertaa toiston, vaikka uuden merkin toistaminen 3 kertaa peräkkäin kirjoittamista varten olisi parempi muistille.
TIETIN KIRJOITTAMINEN JA LUKEMINEN HIRAGANASSA ALLE VIIKOSSA TÄSTÄ SOVELLUKSESTA. Olen todella hidas muistamaan, mutta tämä sovellus auttoi minua PALJON. En malta odottaa, että pääsen oppimaan lisää ^-^
Rakastan tätä sovellusta. Itse asiassa opin ja muistan. Ainoa mikä on pois päältä, on kirjoitustyökalu. Se antaa minun aloittaa rivin, mutta katkaisee sen välittömästi ja pettää minut. Ei väliä mitä yritän tehdä, se ei anna minun piirtää muuta kuin pienen viivan. Muuta kuin tuo hämmästyttävä sovellus
Tämä on loistava tapa testata/porata tietoa, jota opetetaan ystävällisemmällä tavalla "Human Japanese Lite". Yhdessä nämä kaksi ovat melkoinen voimavara hiraganan nopeaan hallitsemiseen. Olen harjoitellut vain muutaman tunnin, ja minulla on jo noin puolet tavusta alas. Tämä sovellus on pohjimmiltaan digitaalisia muistikortteja.
Se on täydellinen tapa opiskella ja oppia rehellisesti!!! Ainoa ehdotuspainike, joka minulla on, on "hups"-painike. Olen niin monta kertaa vahingossa napauttanut näyttöä, ennen kuin minulla on ollut mahdollisuutta vastata oikein tuntemilleni! Jotkut saattavat väärinkäyttää painiketta, tiedän, mutta uskon, että se olisi hyödyllinen niille, jotka pyrkivät saamaan kaikki vihreät jokaisessa osiossa voidakseen tuntea sen oppineen tarpeeksi. (:
Opin kaikki hiraganahahmot yhdessä viikossa! Onko olemassa myös katakana-versiota?
Olen käyttänyt tätä jonkin aikaa ja se on upea. Loistava täydennys oppitunneilleni. Rakastan myös heidän katakana-sovellustaan.
Se on erittäin hyödyllinen ja myös viihdyttävä tapa oppia
Erittäin kätevä kana nopeaan oppimiseen. Käyttäjän tulee yhdistää käytäntö käsinkirjoitukseen parhaan tuloksen saavuttamiseksi.
Se opettaa sinulle oikean tavan kirjoittaa jokainen hahmo ja testaa sinua oppiessasi. Opin ulkoa koko joukon hiraganahahmoja vain viikossa.
Ehdottomasti hyvä sovellus aloittelijoille hiraganan oppimiseen
Kolme vaihtoehtoa ovat hyvin suunniteltuja. Se todella auttaa muistamaan hahmot ja kirjoittamaan ne oikein. Oyasumi nasai, kaikki!
Vaikka olisikin äärettömän parempi jakaa tiedustelut pienempiin ryhmiin, tämä sovellus tekee hyvää työtä. Kuten muut ovat sanoneet, piirustusosio OLLISI loistava, jos se ei olisi ärsyttävän koskettava. Se tekee siitä lähes mahdotonta, koska jos poikkeat vain muutaman millimetrin heidän kuvitteellisesta linjastaan, olet "väärässä" ja se surina.
Tämän ansiosta muistan kaikki hirat
Hieno sovellus
Pystyn kirjoittamaan ja lukemaan hiriganaa tämän sovelluksen ansiosta, tällä sovelluksella on paras oppimismenetelmä, hyvin minulle.
Hiragana - Learn Japanese Lernen bag
Tämä sovellus ei OPETA hiraganaa sinänsä, mutta se todella auttaa harjoittelemaan sitä, mitä olet jo nyt. Paljon toistoa sisältävien harjoitusten avulla muistan helposti hiragana-aakkoset pitkällä aikavälillä. Ei teknisiä ongelmia, vikoja tai kaatumisia toistaiseksi. Suosittelen! Tämä on loistava sovellus Hir-kielellä kirjoittamisen oppimiseen (unohdin kirjoittaa sen ) ei oppimiseen, vain tietääksesi. Yksi asia, jonka haluaisin lisätä, on, kun opit kirjoittamaan kirjaimia niin, että se on lueteltu tai numeroitu ensin.
Hiragana - Learn Japanese Образование vzki
Tailed Demon Slayer Fabularne fta
Erittäin yksinkertainen sovellus, mutta silti erittäin hyödyllinen ja helppokäyttöinen hiraganan oppimiseen
Tämän ansiosta opin hiraganan kahdessa päivässä
Minusta se on erittäin helppo ymmärtää
Helposti paras sovellus tähän mitä olen löytänyt. Se itse asiassa opettaa sinulle ja näyttää, kun olet kehittymässä.
Tämä sovellus on vain paras, muistan Hiraganan nyt! Ja pian Katakana! Mutta haluan vain ilmoittaa jostakin, Hiragana-sovelluksessa kirjoitit "Äänet" "Äänet" sijasta t, n &h. Kirjoitit sanan väärin, se ei todellakaan ole iso juttu, mutta muuta se, jotta se näyttää paremmalta... Kiitos